NL-Waterland introduceert met succes doelgroepen

NL-Waterland is een nationaal platform ter bevordering van cultuur en toerisme op en om het Nederlandse water. Vanuit die rol heeft zij op de Hiswa in Amsterdam vier pakketten voor de waterrecreant geïntroduceerd. Deze pakketten zijn op de beurs met veel enthousiasme ontvangen. Opvallend is de wijze waarop NL Waterland de waterrecreant indeelt naar persoonlijkheden: ontdekkers, planners, vaarders en actieve levensgenieters.

De ontdekker van NL-Waterland

De ontdekker gaat graag naar plaatsen aan het water die voor hem nog onbekend zijn. Hij vindt het leuk te lezen over wat er bijzonder is en staat open voor nieuwe ervaringen. Speciaal hiervoor heeft NL Waterland de reisgids ‘200 meest romantische steden en dorpen aan het Nederlandse water’ uitgegeven.

De planner van NL-Waterland

De planner wil routes maken die geschikt zijn om met zijn boot te varen. Hij is digitaal ingesteld, maar houdt ook van het overzicht op papier. Voor deze planner heeft NL Waterland de Waterroutekaart Nederland, inclusief bijbehorende app ontwikkeld.

De vaarder van NL-Waterland

De vaarder heeft behoefte aan gedetailleerde vaartechnische informatie op papier. Hij vindt veiligheid en betrouwbaarheid belangrijk. De veertien waterkaarten of drie wateratlassen van de Nederlandse waterwegen bieden hem zekerheid.

De levensgenieter van NL-Waterland

De levensgenieter is veel op en om het water te vinden, reist veel en geniet op een actieve manier van het leven. Hij staat open voor ontdekkingen, plant zijn routes zorgvuldig en heeft behoefte aan actuele en betrouwbare informatie. Voor hem is het alles-in-een pakket een voordelige oplossing.

Veel nieuwe distributiepunten voor NL-Waterland

Naar aanleiding van het succes op de HISWA 2018 hebben zich veel winkeliers aangemeld als distributiepunt van NL Waterland. Daardoor zal het netwerk van 246 locaties in Nederland fors groeien. De webshop van Op en Rond het Water is er daar een van. Vanaf eind maart 2018 komen daar alle boekhandels van Nederland en België bij, alsmede de grootste webwinkel van Nederland BOL.com.

Door |2018-03-20T10:18:46+00:0020-03-2018|Producten|Reacties uitgeschakeld voor NL-Waterland introduceert met succes doelgroepen